Klantgerichtheid in je sportinfrastructuur

Klantgericht optreden is ook in een gemeentelijke context van groot belang. Klanten worden veeleisender, maar vooral de gemeente zélf wil dat haar diensten optimaal worden aangeboden. Meer dan ooit wordt gemeentepersoneel aangesproken op hun attitude en omgang met klanten.

Wat irriteert een bezoeker en hoe kan je dat opvangen? Hoe kan je nét iets meer doen zodat klanten ook graag terugkeren? Een dag vol handige tips die je vanaf de volgende werkdag al kan toepassen.

Verdieping · Werking sportdienst · Antwerpen
Klantgerichtheid in je sportinfrastructuur

Datum

Dinsdag 26 oktober 2021 Van 09u30 tot 16u00

Prijs

€ 100 voor ISB-leden € 150 voor niet-leden

Locatie

Sportcentrum Beerse
Rerum Novarumlaan 31
2340 Beerse

Toon op kaart

Organisatie

Netwerk Lokaal Sportbeleid vzw
August de Boeckstraat 1 bus 3
9100 Sint-Niklaas
03.780.91.00
www.lokaalsportbeleid.be
info@lokaalsportbeleid.be

Schrijf je in voor deze activiteit